6 Fructe pe care ar trebui să le eviți, din cauza conținutului mare de zahăr

0

Atunci când ne gândim la o alimentație sănătoasă, aceasta în mod clar ar trebui să conțină atât legume cât și fructe, grație vitaminelor, mineralelor și antioxidanților. Cu toate acestea, ar trebui să știi care sunt acelea sănătoase, care conțin cât mai puțin zahăr.

1. Lychee

Lychee este un fruct exotic, ce are un gust asemănător cu cel al strugurilor. Oricât ar fi acest fruct de gustos, o cană de lychee are 29 grame de zahăr, cantitate destul de ridicată pentru organism.

2. Mango

Mango este un fruct foarte delicios și poate fi una dintre cele mai bune opțiuni atunci când ne referim la o gustare între mese. Cu toate acestea, o cană de mango conține circa 23 grame de zahăr, de aceea ar trebui să îl consumi mai rar.

3. Banane

Bananele sunt foarte gustoase, iar în afară de asta, ele reprezintă o sursă minunată de vitamina B6, foarte necesară sănătății noastre. Cu toate acestea, bananele au 25% zahăr în compoziția lor.

4. Smochine

Cu toate că aceste fructe conțin calciu, magneziu și fier și reprezintă o gustare rapidă și sănătoasă, mai bine ai încerca să le eviți. O singură smochină conține…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.