Adidas este precaut pentru sfârșitul anului, pe măsură ce pandemia revine

0

Firma germană de îmbrăcăminte sportivă Adidas ADSGn.DE se așteaptă ca vânzările să scadă în ultimele trei luni ale anului, în ciuda prognozării unei reveniri la creșterea în China, pe măsură ce blocajele coronavirusului vor reveni.

Vânzările din al treilea trimestru au scăzut cu 3% neutre în valută, până la 5,96 miliarde de euro (7,05 miliarde de dolari), în timp ce profitul operațional a scăzut cu 12%, până la 794 de milioane de euro, înaintea previziunilor medii ale analiștilor pentru 5,91 miliarde și respectiv 723 milioane.

Adidas se așteaptă la un nivel similar de scădere a vânzărilor în al patrulea trimestru, pe baza faptului că peste 90% din magazinele sale rămân deschise și numărul de cumpărători nu va fi afectat prea mult de noile blocaje.

Aproximativ 93% din magazine sunt deschise în prezent.

„În timp ce la începutul trimestrului am fost pe drumul spre creștere în al patrulea trimestru, o agravare a pandemiei în multe regiuni ale lumii necesită din nou răbdarea și sprijinul nostru”, a declarat șeful executivului Kasper Rorsted într-o declarație.

Acțiunile Adidas s-au deschis cu 2,5% mai mici.

„Perspectiva pe termen scurt pare mai puțin constructivă, având în vedere forma actuală a cererii și o reconstrucție a costurilor”, a scris analistul Jefferies James Grzinic într-o notă.

Vânzările mărcii Reebok au scăzut cu 7%. Adidas a refuzat să comenteze un raport al revistei la începutul…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.