Brandurile se folosesc de pandemie ca șansă de recalibrare la Săptămâna Modei Londoneze

0

Când săptămâna modei londoneze a fost forțată să adopte un nou model în mare parte digital în septembrie, puțini au prevăzut acest lucru devenind norma pentru evenimentul bianual, unul care este în mod tradițional despre strălucire și spectacol – genul care se întâmplă în viața reală, mai degrabă decât pe Zoom.

Șase luni mai târziu, totuși, și iată-ne din nou: închiși și sechestrați cu ecranele noastre pe măsură ce pandemia se aprinde. Dar spectacolul, așa cum se spune, trebuie să continue. Nu în ultimul rând, deoarece comerțul cu amănuntul neesențial a fost închis pentru o mare parte a anului trecut, rezultând într-o lovitură majoră pentru afacerile de modă din întreaga industrie.

La începutul acestei luni, consorțiul britanic de vânzări cu amănuntul a anunțat cea mai mare scădere a vânzărilor pentru magazinele nealimentare, înregistrând o scădere cu 24%, rezultând o pierdere de 22 miliarde de lire sterline.

În ianuarie, Caroline Rush, șef executiv la British Fashion Council, a subliniat valoarea Săptămânii modei londoneze în acest moment precar, dezvăluind că BFC a lucrat îndeaproape cu guvernul pentru a găsi o modalitate prin care evenimentul să poată continua în timpul blocării.

„Această blocare suplimentară este incredibil de dificilă pentru companii, profesioniști și persoane fizice”, a spus ea.

„Vom continua să promovăm sprijinul și să promovăm afacerile noastre…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.