Ce exerciții fizice să practici, dacă ești începător

0

Înainte de a începe orice sesiune de sport, este esențial să faci de fiecare dată o scurtă încălzire. Poți încerca să faci mișcări clasice ale brațelor, picioarelor, trunchiului și capului. Astfel, elimini orice risc de accidentare și facilitezi funcționarea exercițiilor ulterioare.

Exemple de exerciții fizice pentru începători

Pentru a putea lucra toate grupele de mușchi, fără să îți suprasoliciți organismul, este indicat să te bazezi pe trei aspecte: rezistența cardiacă, rezistența musculară și gradul de flexibilitate.

1. Rezistența cardiacă

Se realizează cu orice activitate care îți mărește pulsul. Antrenorii de sport indică 20-30 de minute de mers sau alergat de cinci ori pe săptămână. Trebuie să fii în stare să vorbești după un astfel de exercițiu, așa că nu pune prea tare presiune pe tine. Dacă poți cânta o melodie fără să rămâi fără aer, atunci trebuie să mărești pasul.

2. Rezistența musculară

Ridicarea greutăților. Poți începe cu două sticle de apă la 0,5 litri. Acest exercițiu poate ajuta, odată cu timpul, la dezvoltarea mușchilor, care, la rândul acestora…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.