Cum să nu te îngrași în postul Paștelui

0

Postul Paștelui reprezintă cel mai îndelungat post dar și cel mai dur din toate cele patru din timpul anului. Acesta implică o alimentație echilibrată și sănătoasă, conform nutriționiștilor. Majoritatea femeilor au tendința de a lua în greutate în acest timp, cu toată că nu mai consumă deloc carne sau lactate. Ce se poate face?

Nutriționistul-dietetician Flavia Manole, a dezvăluit că aceste 3 reguli sunt de nelipsit în perioada postului, conform csid.ro.

1. Menține un echilibru în alimentație

  • Mic dejun post – pâine integrală unsă cu humus şi deasupra felii de avocado + o legumă la alegere;
  • Gustare – sticksuri de morcov şi felii de măr cu unt de arahide;
  • Prânz – salată cu baby spanac, roşii, castraveţi şi măsline + quinoa + năut şi dressing de ulei măsline cu lămâie şi oregano
  • Gustare – un iaurt de soia natur cu câteva cereale integrale tip muesli
  • Cină – tocană de legume care să includă şi sursă de proteină vegetală (mazăre, fasole, linte etc.).

Bazează-te pe sursele de proteină vegetală, deoarece îți formează sațietatea. În majoritatea timpului obișnuim să înlocuim proteina…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.