Exerciții contra anxietății. Încearcă-le și te vei putea relaxa din nou

0

Pentru a ne preveni de coronavirus ne folosim de spirt, gel antibacterian dar și de spălatul pe mâini cu apă și săpun. Experții susțin că trebuie să ne spălăm mâinile cu apă și săpun cel puțin 20 de secunde. Dar cum ar fi însă dacă ai combina spălatul pe mâini cu mai multe tipuri de exerciții foarte benefice împotriva anxietății? În cele din urmă, vei câștiga de două ori mai mult. Uite cum te poți folosi te simțuri.

1. Lasă-ți umerii relaxați

Dacă obișnuiești să faci sport adesea, probabil că exercițiile de relaxare de la finalul antrenamentelor îți sună destul de cunoscute. Ai lucrat din greu, mușchii te dor, sunt tensionați, așa că mișcările ușoare, de întindere, îți oferă o stare foarte mare de bine.

În timp ce inspiri foarte încet, ridică umerii ca și cum ai dori să îi aduci cât mai aproape de cap. Expiri coborând ușor umerii. La al doilea set rotește ușor umerii către spate, arcuind coloana, din nou inspirând calm și profund. Pe expir rotești umerii către față, aducându-i în poziția lor normală. Poți să completezi cu o relaxare a coloanei cervicale, lăsând capul pe spate cât de mult poți, aplecându-l mai apoi până ce bărbia atinge pieptul iar apoi rotind încet capul în lateral, către stânga și dreapta.

2. Ai imaginație? Atunci aplic-o din plin

În timp ce îți speli mâinile, inspiră și expiră lent și profund. Pe fiecare inspir imaginează-ți orice te face să te…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.