Instrumentele Netflix creează în Asia de Sud-Est, deoarece lansarea Disney + Indonezia pune în scenă o luptă în streaming

0

Gigantul de fluxuri americane Netflix își extinde planurile de abonament pentru telefonie mobilă în Asia de Sud-Est și extinde conținutul local, au spus directorii superiori Reuters, la fel cum arcul-rival Disney ajunge pe piață în creștere rapidă.

Netflix a declarat pentru Reuters cea mai mare platformă de streaming video din lume, mai mult de un milion din cei aproape 200 de milioane de abonați din întreaga lume se află în Asia de Sud-Est, unde sunt aproximativ 655 de milioane de oameni.

Însă, piața este plină de creștere rapidă, spun analiștii, lansarea Disney + Hotstar în Indonezia, luna viitoare, va deveni un teren de luptă cheie.

„Ceea ce vedem în Asia de Sud-Est este că este o piață foarte centrată pe mobil”, a declarat directorul Netflix pentru inovația produselor Ajay Arora, pentru Reuters, într-un interviu recent.

Aceasta a determinat compania să împingă planuri mobile mai ieftine și să-și adapteze produsul pentru a se potrivi smartphone-urilor inferioare, a spus Arora.

Asia de sud-est este estimată că ar generat 600 de milioane de dolari din veniturile totale din muzică și video din abonamente în 2019, potrivit unui studiu realizat de Google, Temasek Holdings și Bain & Co – dar acesta va exploda până la 3 miliarde de dolari anual până în 2025, arată studiul.

Începând cu India în august 2019, Netflix a lansat acum planuri destinate exclusiv mobilului în Malaezia, Thailanda, Filipine și Indonezia –…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.