Levi Strauss își va extinde amprenta și vede venituri peste estimări

0

Levi Strauss & Co LEVI.N a anunțat planuri de extindere a amprentei sale cu amănuntul și preconizează o scădere mai mică decât așteptată a veniturilor din trimestrul curent, după ce creșterea vânzărilor online, a ajutat producătorul de denim să obțină un profit surpriză.

Acțiunile Levi au crescut cu 10% în tranzacțiile extinse marți, după ce compania a declarat că va vinde colecția sa de blugi Red Tab la 500 de magazine Target Corp TGT.N până în toamna anului 2021, față de 140 în prezent.

De asemenea, Levi și-a lansat produsele la unele magazine DKS.N pentru articole sportive Dick.

Mulți analiști s-au așteptat ca producătorii de îmbrăcăminte să aibă un succes din închiderile determinate de coronavirus ale mai multor magazine universale, dar Levi intenționează acum să deschidă noi magazine și să investească în afacerea sa online care conduce marja, care a crescut cu 52% în al treilea trimestru.

„În timp ce creșterea afacerii noastre directe cu consumatorii o va depăși pe cea a canalului nostru, continuăm să vedem oportunități de a ajunge la noi consumatori cu o distribuție angro nouă și extinsă”, a declarat directorul executiv Chip Bergh într-un apel de câștiguri.

Levi a beneficiat, de asemenea, de ramificarea în topuri și îmbrăcăminte pentru femei, întrucât cererea puternică de bluze, pantaloni scurți și blugi reprezintă o parte importantă a creșterii vânzărilor sale online.

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.