Vedeta TikTok, Emily Canham, nu a fost acceptată de supraveghetorul anunțurilor din Marea Britanie

0

Un influencer de pe rețelele de socializare a devenit prima persoană care a fost mustrată de supraveghetorul publicitar din Marea Britanie pentru un post TikTok.

Hotărârea s-a axat pe un videoclip publicat de Emily Canham care promovează produse realizate de marca de coafură GHD.

Autoritatea de reglementare a spus că ar fi trebuit să conțină un hashtag #ad sau o etichetă similară. Până acum, corpul s-a concentrat pe Facebook, Instagram, Snapchat și YouTube, precum și pe mass-media tradițională.

„Aceasta ar putea fi prima noastră hotărâre cu privire la un post TikTok, dar mărcile, agenții de publicitate și influencerii ar trebui să fie pe deplin conștienți de faptul că regulile publicitare se aplică acestora online și în rețelele de socializare”, a declarat pentru BBC un purtător de cuvânt al Advertising Standards Authority (ASA).

„Regulile noastre pun accent pe protejarea copiilor și, în cazul în care publicul / adepții unui influencer sau al unei vedete sunt predominant tineri, trebuie să se acorde o atenție deosebită pentru a se asigura că nu sunt induși în eroare.”

Doamna Canham are aproape 700.000 de adepți pe platforma de partajare video a TikTok. De asemenea, a fost profilată de mai multe ziare și reviste, atât datorită abilităților sale de marketing, cât și a relației sale cu membrul formației Busted, James Bourne.

Sub contract

Postarea doamnei Canham a fost publicată pe 14 iunie. Acesta…

Continuarea pe Glow.ro

Citeste si:

Raspunde

Your email address will not be published.